zaterdag 23 juni 2012

Parfum Dior Hypnotic Poison Eau Sensuelle

Hallo,

14 Juni kreeg ik te horen dat ik geslaagd was voor me HAVO. 
Als cadeautje kreeg ik de parfum Dior Hypnotic Poison Eau Sensuelle.
Ik had er al een keer een sample van gekregen en vond het echt heel lekker ruiken.



Het is een volwassen luchtje en ik vind het ook best wel een sterke geur, daarom is een spuitje parfum genoeg. Ook blijft de geur de hele dag hangen. De geur is chique en heel erg vrouwelijk, dus echt een luchtje voor mij. De noten zijn: Oranjebloesem, Ylang Ylang, Tuberoos, Vanille, Orchidee, Sandelhout, Musk.


 Het doosje en de flacon zien er mooi en chique uit. De flacon is donkerrood. De dop is donker paars/roze met een gouden rand.
Het is zeker één van mijn favorieten!




liefs Rebecca



Geen opmerkingen:

Een reactie posten